A vásárlás előtt feltétlenül ellenőrizze, hogy milyen verziójú készülékhez vásárolja az alkatrészt. Hasonlítsa össze a kívánt modellt a címben szereplő leírással. Ha nem találja a modellt (a formátumban, pl. Axxx F/G/M stb.) a beállításokban, akkor az IMEI-szám segítségével keresse meg. Ez a lépés biztosítja, hogy a megfelelő alkatrészt kapja meg a készülékéhez, így Ön irányíthatja a vásárlást.
A szervizcsomag a gyártó által szállított eredeti pótalkatrészekre utal, amelyek megegyeznek a készülékbe gyárilag beszerelt alkatrészekkel. A szervizcsomag használata biztosítja, hogy a javítás a legjobb minőségű alkatrészekkel történjen, garantálva az optimális teljesítményt és tartósságot.
Információ B2B vásárlók számára: A termékre 3 hónap garancia vonatkozik. A garancia igénybevételéhez (olyan alkatrészek esetében, mint például az LCD kijelzőmodul) a doboz és a belső fólia szükséges, a reklamált alkatrésznek megfelelő kóddal/SN számmal.